מנועים נפוצים בממ"ג
מנוע רוטקס 912 80/100 כ"ס, 4 פעימות
מנוע רוטקס 582 65 כ"ס , 2 פעימות
מנוע 4 פעימות תעופתי, ארבעה בוכנות ושני קרבורטורים , 8 שסתומים ,קירור מים , מיכל שמן חיצוני .
-
כח מקסימלי 100 כ”ס ב 5800 סל”ד
-
כח מקסימלי לאורך זמן 95 כ”ס ב 5500 סל”ד
-
סל"ד מקסימלי 5800 סל”ד עד 5 דקות ברציפות
-
סל"ד סרק 1700-1800
-
נפח מנוע 1352 סמ”ק
-
יחס דחיסה 1:10.5
-
משקל כולל 63.8 ק”ג
-
טמפ‘ ראש מנוע CHT – מקס' (275 C 135° (F
-
טמפ‘ גזי פליטה EGT – מקס' (1616 C 880° (F
-
טמפ נוזל קרור – מקס' (248 C 120° (F
-
לחץ שמן – מקסימלי 7 בר, 102 PSI
-
לחץ שמן – מינימאלי 1.5 בר, 22 PSI
-
לחץ שמן – עבודה 2-5 בר, 29-73 PSI
-
טמפ’ שמן – מקסימום (266 C 130° (F
-
טמפ’ שמן – מינימום (120 C 50° (F
-
טמפ’ שמן – עבודה (F 176-280) °C 80°-110
מנוע 2 פעימות תעופתי, 2 בוכנות ושני קרבורטורים,
קירור מים , יחס שמן 1:50 .
-
כח מקסימלי 65 כ”ס ב 6500 סל”ד
-
בהמראה 6800 סל"ד עד 5 דקות ברציפות
-
סל"ד מקסימלי 6800 סל”ד
-
נפח מנוע 580.7 סמ”ק
-
יחס דחיסה 5.75 מעשי, 11.5 תאורתי
-
משקל כולל 50 ק”ג
-
טמפ' ראש מנוע CHT
מקס' ( 150°c ( 302 f
עבודה ( 230-266 f ) 110-130°c
הבדל מקס' בין הצילדרים ( f 16) 10°c -
טמפ‘ גזי פליטה EGT
מקס' ( 650°c ( 1202 f
עבודה ( 932-1148 f ) 500-620°c
הבדל מקס' בין הצילדרים ( f 43) 25°c -
טמפ' נוזל קירור - מקס' ( 80°c ( 175 f
-
טמפ' נוזל קירור - מיני' ( 65°c ( 150 f
-
טמפ' הפעלת מנוע - מקס' ( 50°c ( 120 f
-
טמפ' הפעלת מנוע - מיני'( 25°c ( -13 f-